SÍTÁBORBAN A KATOLIKUS KERISEK - 2015.02.16

A 2015. február 5. és 8. között iskolánk tanulói, tanárai és közvetlen hozzátartozói sítáborban vehettek részt a szlovákiai Ždiarban, ahol kilenc első osztályú pálya várta a síelni vágyókat.

Az egészséges életmód jegyében minden nap csodálatos napsütötte lejtőkön hódolhattunk kedvenc téli sportunknak. Síelés, sífutás, szánkózás, snowboardozás, és túrázás volt a palettán. A társaságból mindenki megtalálta a számára legpihentetőbb, legkellemesebb tevékenységi formát. A kellemes téli hangulatot nyújtó hüttében szívesen látott vendég volt csapatunk, ahol jellegzetes szlovák ételeket fogyaszthattunk.

A harmadik nap kiránduláson vehettünk részt, a Magas-Tátra lengyelországi részén található Morskie Okon, csodálatos hófödte tájain túrázhattunk. A felfelé vezető utat lovas szánon tettük meg, amely a régi orosz filmek fillingjét idézte fel bennünk. Majd 2 km-nyi gyalogtúra után a Tátra hegyvonulataival övezett Halastavi völgyben találtuk magunkat (1406m), ahol a Tátra egyik legszebb tava tárult elénk. Ugyan teljesen be volt fagyva a hófödte tó, viszont gyönyörű kilátásban lehetet részünk az ott található menedékház tornácáról. Az ott készített fotók közel sem adták vissza a látottakat, a természet uralmának jelenlétét, de megpróbálkoztunk vele. A visszaút sétával telt, a mi 12 km-nyi intenzív gyaloglást jelentett.

Kellemesen elfáradunk, mindenki nagyon jól érezte magát.

Köszönjük iskolánk vezetésének, hogy lehetővé tette számunkra a szabadidőt, hogy sítábor formájában tanáraink, tanítványaink és szülei együtt sportolhassanak, kapcsolódhassanak ki.

Reméljük, hogy jövőre folytatása következik!